スポンサーサイト


夢の乙女ワンピ


あたらしいワンピース うれしいな~
♪new dress for me~♪


13a.png

これまたブライスのトップなのです~
首周り大きすぎるけど、デザインと柄が可愛いのでピノ用に。

This is made for Blythe(top). I love the colours!
It's a little big for Pino but I think the colours good on her.

  CLICK↓


ふんふんふん~♪ お花ここでいいかな~?

13b.png


!!!

13c.png

? どうかした??

そ、そのワンピ!どこでゲットしたのー?

13d.png
(すごく可愛い・・・・バルーンスカートに小花柄。
まさに私の夢の乙女ワンピ・・・)


えーとね・・・ここの大家さんがくれたんだけど。
可愛いでしょ~


13e.png


(サイズもぴったり・・私のみたいにぶかぶかじゃないよ・・・)
(いいないいなー大家さん(アガ)、私にもくれないかな。。。)

13f.png

ピノ~!ちゃんとサイズのぴったりの乙女ワンピ探してるから
待っててねーー!


Pomme got a new dress from me.
Pino's falling in love with Pomme's dress.
I feel sorry for Pino because she always wears Blythe top(笑)
Those are too big for her,,,,, so I promise her to look for
a perfect OTOME dress!





