スポンサーサイト


アガサ、カフェへ行く


このまえの週末、アガサと地元のカフェに行ってきました。
最近できた、この町で唯一のカフェ。。。。

29a.png

     CLICK↓

29b.png

29c.png

29d.png

この日は時間がなくてあんまり写真を撮れなかった・・・
でも


撮影中に、カフェにいたおねえさんに、
「あら、この人形私みたいじゃない?」って言われたアガサ。

「でも私は青い目なのよね~」というので、
【ガチャ!】と目の色をブルーに変えたら、とっても驚いてました





There was a young couple in this cafe.
The girl talked to me when I was taking these pictures.

She said,
This doll looks like me, doesn't she?
Except the colour of eyes. My eyes are blue.


So I showed her how to change Agatha's eye colours.
Look! Now this doll has blue eyes like yours
The girl was so surprised! Agatha made a big impression on her

