スポンサーサイト


クリスマス気分 + 反省

ドールハウスも ちょっとずつクリスマス気分になってきました♪

P1012179.jpg

Getting some Christmas feeling


・・・という感じにクリスマスデコレーションをしているべチコたちを撮影したかったのに…

このところ、iMdaドールばかり撮っているので、ブライスやベッツィたちを
あんまり可愛く撮れません… だから思わず寝かせちゃいました


P1012207-001.jpg

*
*
*

撮影を諦めてキャビネットに戻したら、あれ?結構可愛いかも?
ドールハウスにあたる光の具合が微妙だったから? それにしても、
なるべくどのドールも同じように可愛がらないといけないと反省中です。
…とはいえ、自分の気持ちに逆らっても上手くいかないだろうし、また
自然に撮りたくなるまで無理しない方がいいのかな〜とも思うし難しいところです。

P1012212.jpg

They helped me setting the dollhouse Christmas decoration today.
I guess that made them tired (taking a nap).www
After helping me and taking a nap, they back to
their peaceful home, the cabinet :)

Since I fall in love with iMda doll, I kinda stop taking
pictures of other dolls. So when I want to take pictures
of them now, it's hard for me to take a good one. It's
like a lost connection. Yes, it's very sad,,, To be fair,
I should play with all of my dolls. I wish I could!!

