スポンサーサイト


China Girl from OZ

ディズニー映画 「OZ The Great and Powerful」に出てくる
陶器でできた女の子、”チャイナガール”
(邦題は「オズ はじまりの戦い」でこの子は”陶器の少女”なんですね)

はっきり言って、映画はまぁまぁでしたが、とにかく「オズ」シリーズが
大好きなので、ミニチュアサイズのこのドールは見逃せませんでした。
1/6ドールにはちょっと大きいけど、将来お迎え予定の
iMda 3.0っこにはちょうどいいかなぁ~と。

P4091452-001.jpg

This is " CHINA GIRL " from the movie
" OZ : The Great and Powerful ".

I watched the movie and it wasn't so bad.
( maybe 3 stars out of 5? ) but
I love original "OZ" story and " Wicked"
the musical so much so I had to have this girl!
more pictures,,,,

このチャイナガールは、ジェームズ・フランコ扮するオズとセットでした。
オズのドールはいらないのになぁ~どうしようかな^^;

P4091430-001.jpg

とりあえず服を剥ぎ取り、アガサへ着せてみました。

アガサ 「えへん!似合うかな?」

P4091443.jpg


このドール、マクドナルドのおまけクオリティだけど可愛いからいいかな。

P4091433-001.jpg


早く大きい iMda ドールに持たせたいな~♪

P4091458-001.jpg

The doll isn't so good quality but I like her character
in movie and she is really good size for dollys!! Doll's doll♪
Now, I have to get rid of him (OZ),,,, I'm thinking taking him
to a Thrift store unless you want. Let me know!
