

ありがとう~♪

お友達のS&Sちゃんからプレゼントが届きました。
Mini Lalaloopsy dolls です♪

P3071030.jpg

We'd received your care package!!
Thank you sooo much ♪


  Read more

白雪姫風のミニララは、いろはへの贈り物。
いろはと同じ黒髪vinブラ、S&Sちゃんちのエミリーとおそろい!

P3071061.jpg

いろは 「髪の色が同じ!大事にします。ありがとう♪」

P3071050.jpg


もう1つの白いマシュマロちゃんは、iMdaっこ2人への贈り物。
白にピンク♪それにふわふわな感じがして乙女なララです。

P3071077.jpg

S&Sちゃんからもらったエミリーとウィルミナの写真を壁に飾りました^^
みんなで仲良く、大事に遊びますね。どうもありがとう!

P3071082.jpg

Thank you S&S-chan♪♪ We LOVE the dolls :D
It's so nice to have the same doll as you guys have.
I feel that we're connected! We'll take good care of them♪

P.S. I'll use the Easter chocolate when I take
pictures for Easter but,,, I'm not sure that
I can resist the temptation XD

