スポンサーサイト


リノベーション(続)

バスルームのリノベーションの進行状態

We have laid the tiles! Yay!
but lots more things to do,,,,
31b.png
床板を貼り、タイルをカットして貼り(乾燥するまで3日間待ち)
タイルの隙間を埋めるセメントも詰め完了(乾燥するまで1日待ち)。

次はセメントの上に防水剤を塗ります。週末にできるかな。

31c.png

昨夜は雪だったので、まだこのセーターでもいいよね?(笑)

We had snow last night so these sweaters are still okay!ww
Spring has NOT come here yet.
-----------------------------------------------------

義母は自宅へ帰宅しました。家を売ってアパートへ引っ越す
&ヘルパーさんをお願いする、決心がついたようです。
アパートへ入るのは5月。4月も忙しくなりそう。

My mother in-law backed her home.
She decided to move to an apartment.
Good thing is that her insurance covers to hire helper.
I hope she would be fine living by herself with some help.

