

ありがとう!


アメリカの::S&S::ちゃんからのスペシャルぱっけーじ♪
I've got a special package from ::S&S:: :)
4a_20100505073043.png
冬の間中、ずーっと欲しくて探していたさくら・モモの帽子。
こういう大きいボンボンがついたのが欲しかったので
これを見たときはびっくり!なんでわかったんだ~?
I've been looking for hat for SAKURA & MOMO
and these hats are perfect for them
How did you know I was looking for their hat?!


4b.png
ぴの・ぽむには汽車と動物のオモチャ!
子ども部屋にぴったり~
Pino and Pomme love playing them
These toys are perfect for KIDS room!


4c.png
いろはには、素敵なハンドメイドのワンピースを2着もいただきました!
どちらも大好きなブルーベースで可愛い
ドールだけじゃなく、私にもメープルシロップ味のキットカット
と静岡の緑茶パックをいただいちゃいました♪
ILOHA got nice handmade dresses! Lucky girl
Then I got a Maple syrup flavor Kitkat pack and a Japanese green tea pack!
I already try this Kitkat and wow! It's really good~


4d.png
そして・・・かき氷!嬉しい~!
いろはが食べる気満々だけど、もう1つは誰が食べるのかな?
Then,,,, KAKIGORI XD I love it! This is very Japanese
Who's gonna eat KAKIGORI with ILOHA,,,,?

Thank you soooo much! We love everything!!
::S&S::ちゃん、どうもありがとう!大事にするね♪
